Iisus Hristos
Colaj – desene în creion, acuarela, tuş, etc.
Comentarii
  1. paul spune:

    iertare de deranj si indrazneala.
    Doresc sa te intreb daca te-ai supara sa folosesc un desen de-al tau cu chipul lui Hristos pe o brosurica de rugaciuni. sunt un preot cu o biserica in constructie si tare mi-a fost drag un desen de-al tau ce mi-a spus multe. Pr. Paul.
    email- pr_paul19@yahoo.com.
    Multumesc oricare ar fi raspunsul tau. Doamne ajuta.

    Apreciază

    • bogdancalciu spune:

      Nu e nici un deranj si nici o suparare, imi face placere, Parinte, poti folosi desenul meu.
      Am si eu cateva intrebari:
      – care este desenul?
      – despre care viitoare biserica este vorba?
      Cu stima,
      Bogdan Calciu

      Apreciază

Lasă un răspuns

